Tuesday 24 October 2017

Forex Trading Blog Blog Szablon


Importuj swoje transakcje bezpośrednio z platformy handlowej lub handlowej Wszystko na raz, łatwe jak ciasto I jeśli z jakiegoś powodu Tradervue nie obsługuje bezpośrednio swojego brokera na liście, możesz je ręcznie wprowadzić lub importować transakcje z programu Excel lub plik tekstowy. Podczas rejestrowania transakcji w dzienniku dostępne są wykresy na wielu ramkach czasowych od tygodniowego do 1 minuty, które są dostępne do przeglądu. Będziesz nawet widział punkty sprzedaży kupionych na wykresach, nawet w przypadku wielu lat w przeszłości. notatki o transakcjach i przejrzyj je później Wprowadź je w ciągu dnia handlowego lub poczekaj do późniejszego - sam decydujesz ile chcesz zrobić w trakcie dnia handlowego. Zanotuj cały dzień jako dzień, nawet dni nie robisz żadnych transakcji Widok Dziennika ułatwia grupowanie transakcji i związanych z nimi notatek przez day. Tag handlu z wszelkimi tagami, które chcesz później, możesz filtrować zawody przez te tagi, aby przeanalizować to, czego szukasz Zobacz na spójrz jak konkretny system lub konfiguracji. Użyj globalnego filtru, aby wybrać branżę, którą chcesz przeglądać po symbolu, boku, znaczniku, czasie lub zakresie dat po wybraniu filtru, możesz przeglądać dziennik, transakcje lub raporty oparte na tylko te transakcje. Podsumowanie dnia, podsumowanie wyników z ostatniego tygodnia handlowego, aktywność na Twoich ostatnich transakcjach, a nawet wskazówki dla innych firm, były udostępniane w tych samych instrumentach, które były przedmiotem obrotu w ciągu ostatnich kilku dni. pracujesz z trenerem lub mentorem, możesz dać im dostęp do swoich danych handlowych, a nawet możesz zobaczyć komentarze i rozmawiać z nimi o konkretnych transakcjach. Wykorzystaj wykresy PL. Zobacz te same wykresy, które poruszają się średnie, bollinger bands, ATR , itp., których używasz w ciągu dnia handlowego lub dodaj wykresy porównawcze z indeksem, sektorem lub innym zabezpieczeniem. Zaznacz swoje transakcje PL na przestrzeni czasu I w przypadku transakcji wewnątrzgodzinnych, spójrz na operację połączoną PL na cały dzień obrotu, zaznaczając, gdzie konkretny handel pasuje do daymi prowizje i prowizje, a także przeliczanie raportów na inne waluty, np. forex, Eurex itp. będzie obliczać dane i statystykę PL, zarówno w ich rodzimej walucie, jak i w walucie podstawowej USD w celu łącznej sprawozdawczości z innymi transakcjami. użyj kalkulacji brutto lub netto w oparciu o swoje preferencje. Oprogramowanie4xJournal umożliwia rejestrowanie transakcji walutowych z walutami Niektóre funkcje zawierają. Wybierz wpis dla każdej pary walutowej, którą handlujesz. Umiejętność wstawiania i zapisywania wykresów z notatkami dotyczącymi konkretnego handlu. Wstawianie obserwowanych lub sprawdzonych zrzutów handlowych i notatek. Umiejętność wstawiania i zapisywania zarejestrowanych filmów handlowych. Śledzenie pułapek zdobytych lub zagubionych, czasu i daty, czasu w handlu i strategii handlowej. Zobacz na iPad, iPhone i iPod Touch. Import z raportów dealera Broker wymaga oprogramowania Microsoft Excel lub arkusza kalkulacyjnego Pobierz szablon na stronie pomocy. Zdolność zapisywania wysyłać strony wykresu jako pliki PDF do mentora t każdy lub oprogramowanie do tworzenia partnera handlowego w formacie PDF może być wymagane W systemie Windows 10 wystarczy wydrukować informacje o handlu i wybrać opcję Microsoft Print to PDF. Strategie dotyczące magazynu lub pomoc do notatek odnoszą się później. Niedroga cena zakupu i opłaty miesięczne. przechowywane lokalnie na komputerze, a nie w witrynie, w której hakerzy mogą je przeglądać. Jeśli nie planujesz, księgowania i oceny twoich transakcji, prawdopodobnie jesteś tylko hazardów są closed. The4xJournal Przegląd. Content Copyright 2017 The4xJournal. I ve miał kilka wniosków o kopię arkusza kalkulacyjnego, którego używam do mojego czasopisma handlowego właśnie przesłał go na serwer więc czujesz się swobodnie kopię, jeśli jesteś zainteresowany To nie jest najbardziej elegancki arkusz kalkulacyjny, ale robi to, czego potrzebuję I ve nigdy nie był dużym facetem Excel, więc musiałem użyć brutalnej siły, aby niektóre rzeczy done.2017 Aktualizacja Wreszcie internetowy dziennik branżowy z pełnymi statystykami i automatycznym importem transakcji Przejdź do StockTradingToGo. Here kilka szczegółów o kolumnach. Eksploatacja Średnia kolumna KR Wiele Ta formuła musi być modyfikowana każdego dnia, aby uwzględnić ostatnie wiersze. Całkowita suma PL kolumny JP L. Trade Po prostu użyto do niektórych obliczeń później. QTY Ilość akcji Kupiony Cena zakupu. Sold Cena sprzedaży. Ryzyko związane z ryzykiem inwestycyjnym Ryzyko związane z początkowym stopm Komisja dla obu stron handlu Mam to ustawić do obliczenia na podstawie liczby akcji wpisanych do kolumny E. P L Rzeczywisty P L, w tym prowizja. R Wielokrotność L podzielona przez ryzyko początkowe. Wygrane Jest to wyliczone przez podzielenie kolumny R Sum W L według kolumny Tradements Używam tego, aby wykazać błędy popełnione w handlu lub coś innego warte uwagi. w pracy To daje mi pojęcie, ile pieniędzy było w tej pozycji To po prostu kolumna QTY E podzielona przez Kupiony cena zakupu Pamiętaj, że nie jest to dokładne dla spodenek, ale jest wystarczająco blisko do pracy rządu. PL Procentowy zwrot z handlu PL dzielony przez Work Again, a nie dokładny dla shorts. Initial Risk Powiedz mi, jak daleko mój stop był z mojego wpisu w procentach terms. WL Powiedz, czy handel był zwycięzcą 1 czy przegrany 0 This jest używany przez następną kolumnę Sum W L. Sum WLA z całkowitą liczbą kolumny WL Używany w kolumnie Wins. Forex Trading Journal - Forex2Stay. Ta pozycja dotyczy czegoś, co w sumie zmieniło sposób zbliżania się do rynku walutowego, a to podstawowe podstawy W maju 2007 r. właśnie skończyłem dwie książki, które przykuły moją uwagę Pierwszy raz oglądał ptaki w krainie lwa przeczytał, a druga to droga żółwia przez Curtis Faith. To długą historię krótko było wyrażenie Drogi Żółwi, które naprawdę mnie przypuszczało, wiara odnosiła się do rynku walutowego jako rynku opartego na fundamentalnych zasadach, w którym handel nie jest główną siłą za tym ruchem. Raczej większe wydarzenia makroekonomiczne i siły wpływają na cenę. że to ten rodzaj rynku ma największą płynność z najczystszymi trendami i jest najprostszym dla wyznawców tendencji do handlu. Teraz brzmiało to tak dobrze, że to było takie same informacje, jakie dowiedziałem się w BWILC, więc zacząłem reread BWILC, ale tym razem złowiłem więcej rzeczy, to moje poprzednie czytać Różne myślenie I guess. So ja miałem cel, aby dowiedzieć się, kim byli główni gracze na rynku walutowym i jak podejmują decyzje handlowe Dobrze 41 z ich decyzji opiera się na Podstawy, a 26 opiera się na technice Analiza Te statystyki powiedzieli mi, że byłem w niekorzystnej sytuacji, ponieważ około 90 moich decyzji handlowych opierało się na analizie technicznej. Więc musiałem zmienić swoją grę zacząłem badać te wydarzenia makroekonomiczne i zbadałem, jakie podstawy napędzały rynki, których potrzebowałem aby dowiedzieć się, w jaki sposób konkretne wydarzenie miało wpływ na rynek, nie tylko w krótkim okresie czasu, ale na większe zdjęcie. To wszystko zmieniło się dla mnie, ponieważ zdałem sobie sprawę, że nie wiedziałem wystarczająco dużo o marke t ja handlowałem byłem dobry w mojej pracy informatycznej, ponieważ wiele o tym wiedziałem i byłem pewien, w co wiedziałem, że chcę tego samego uczucia w handlu, i to, co dalej robię w 2008 roku. może znajdziesz poniższe łącze helpful. Trade Well Brent. JEDZIELA SPEDNEGO SPREADSHEET. Już niedawno zostałem poproszony o moje zalecenie dotyczące tego, czy chciałbym rozpocząć TJS Trading Journal w ciągu nowego roku handlowego. Z Nowego Roku 2017 przychodzą nowe oczekiwań, nowych celów i szansy na zastanowienie się nad zmianami, które musimy osiągnąć Jeśli Twój plan został zmieniony tak, aby informacje w bieżącym arkuszu kalkulacyjnym lub programie czasopismowym nie były ważne, możesz zacząć od nowa, biorąc informacje, które zostały zebrane z poprzedniego arkusza i używane do modyfikowania tego, co chcesz lub nie pójdziesz dalej. Zauważ, które z kategorii Śledzenie skuteczności miały dodatnią oczekiwaną liczbę i dodać te do nowej karty lub czasopisma. nie produc ea pozytywne dochody, spójrz na te konkretne transakcje, aby sprawdzić, czy istnieje wspólny mianownik, który spowodował straty netto, które poniesiono. Jeśli nie ma prawdziwego wspólnego mianownika, to może te rodzaje transakcji naprawdę nie pasują do Twojego stylu handlowego, twojej osobowości lub może nie być w stanie zrozumieć pojęcia, dlaczego podjęła się tych zawodów, aby rozpocząć dalsze badania nad określoną dynamiką związaną z tymi transakcjami. Może chcesz zacząć od nowa uaktualniony plik produktu TJS W ostatnich miesiącach spędziliśmy wiele 100 s godzin i wiele tysięcy dolarów na koszty kodowania, aby przynieść nowe funkcje i funkcjonalność Twoje opinie na światło. Twoja krawędź handlowa. W odniesieniu do produktów TJS twoja krawędź można zdefiniować w ten sposób. TJS da Ci analizę statystyczną konieczne do stworzenia podstawy wszystkich przyszłych procedur podejmowania decyzji Brzeg po prostu wprowadzony zyskuje pewność, że twój plan handlowy działa w określonych segmentach śledzenia skuteczności lub wiedząc, kiedy niektóre aspekty planu muszą być wyrafinowane lub zniesione. Kiedy handlujesz z ufnością, masz większą możliwość wycofywania spustu za każdym razem, gdy okazuje się, że Państwa analiza ma pozytywną oczekiwaną sytuację. W handlu z ufnością i informacją w celu zwiększenia ich możliwości, możesz uzasadnić możliwość większego ryzyka podejmowania tych rodzajów handlu, stopniowo zwiększając zyski w czasie Z drugiej strony, będziesz wiedział, co zabiera Ci dolną linię, aby skupić się na tym, co działa gdzie znajdziesz swoją krawędź.

No comments:

Post a Comment