Sunday 26 November 2017

Forex Trading Journal Bez Arkusza Kalkulacyjnego


Oprogramowanie The4xJournal pozwala na rejestrowanie transakcji waluty forex. Niektóre funkcje zawierają. Wybierz wpis dla każdej pary waluty, z którą handlowasz. Umiejętność wstawiania i zapisywania wykresów z notatkami dotyczącymi tego konkretnego handlu. Jest to obserwowane lub cofnięte testy zrzutów handlowych i notatek. możliwość wstawiania i zapisywania zarejestrowanych filmów handlowych. Śledź pale zdobyte lub utracone, czas i datę, czas w handlu i użyta strategia handlowa. Zobacz na iPadzie, iPhonie i iPodzie touch. Import z raportów dealera Broker wymaga programu Microsoft Excel lub arkusza kalkulacyjnego Szablonu pobierania na stronie pomocy. Możliwość zapisywania wysyłać strony wykresu jako pliki PDF do nauczyciela mentora lub partnera handlowego Oprogramowanie do tworzenia plików PDF może być wymagane W systemie Windows 10 wystarczy Drukuj usługę handlu i wybrać opcję Microsoft Print to PDF. Przechowuj strategie lub pomóż w notatkach odnoszących się do późniejszej ceny zakupu, a nie miesięcznych opłat. Twoje wpisy z dziennika są przechowywane lokalnie na komputerze, a nie w witrynie, w której haker Mogę je zobaczyć. Jeśli nie zamierzasz planować, księgować i oceniać swoich transakcji, jesteś prawdopodobnie tylko hazardu są closed. The4xJournal Przegląd. Content Copyright 2017 The4xJournal. An Excel arkusza dziennika handlu Forex dla wszystkich Forex handlu walutami Śledź wydajność dla wszystkich par walut, plus 7 dodatkowe niestandardowe kategorie śledzenia. Najbardziej wyeksponowany układ i łatwy w obsłudze nawet dla podstawowych użytkowników Excel. Zaniąć i analizować zarówno widoki PL i PIPS. At-a-Glance wszystkich statystyk wydajności. TJS Home Menu wszystkie arkusze są ładnie uporządkowane według kategorii. Inwestowanie w Twoja firma handlowa Forex Rozpocznij śledzenie transakcji todayplete pakiet, Opłata jednorazowa, Jedna niska cena Darmowe nieograniczone wsparcie. Purchase TJS Elite Forex 99.Trading Dziennik przykład arkusz kalkulacyjny Excel. Trading Journal przykład arkusza kalkulacyjnego Excel. Dzięki 2,262 podano, otrzymano 2,341. Mam nadzieję, że to nie jest poza linią, ale jest również strona internetowa o nazwie Trading Journal Spreadsheet Log Stock - Forex - Futures - Opcje Facet dokonał różnych s pread arkuszów czasopism na akcje, kontrakty futures, opcje itp. Ma wszystkie normalne kryteria wejścia, a także obszary uwagi Komentuje wykres krzywej akcji i dostarcza danych wygranych vs strat itp. Kupiłem wersję futures dawno temu i nie używałem to myślę, że fakt, że nie korzystałem z niej, jest jednym z powodów, dla których nie odniosłem sukcesu, mam zamiar zmienić to, że dołączałem również screen shot Oh, jego mniej niż 50 nie jestem w żaden sposób związany z firmą. Ostatnio edytowane przez DavidR 31 stycznia 2010 o 02 53 PM Powód spelling. Thanks 10 podane, 9 received. Hi wszystko niedawno cofnął coś z półki i odkurzyć go To było częścią czegoś, co pracowałem na jakiś czas i muszę trochę pomocy To jest świetne, jeśli ktoś może go używać i dla mnie, aby mieć różne wykresy w górę jest to, co sprawia, że ​​to ciekawe W każdym razie jest to skonfigurowane dla forex i mam nadzieję, że ktoś mógłby zmienić imputacje, więc mogłem handlu ES z tym i wartość dla każdego handlu musi zostać zmieniona na 12 50 to jest na forex. Hi wszystko niedawno wyciągnęło coś z półki i odkurzało to To była część czegoś, nad czym pracowałem od jakiegoś czasu i potrzebuję trochę pomocy To świetnie, jeśli ktoś może to wykorzystać i dla mnie mają różne wykresy w górę, co czyni to interesujące W każdym razie jest to skonfigurowane dla forex i mam nadzieję, że ktoś mógłby zmienić imputacje, więc mogłem handlować ES z tym, a wartość dla każdego handlu musi zostać zmieniona na 12 50, a nie jest to na jeden dla forex. Don t handlu w ten sposób, ale do zmiany wartości arkusza do 12 5 przejdź do arkusza danych i zmienić komórkę T6 do Point Pip warto potrzebujesz - chciałbym zaproponować 50 dla ES następnie zmienić współczynnik dziesiętnych miejsc do zera Jeden Warto zauważyć, że nie ma rachunkowości na prowizje w tej karcie - ważne jest, aby Esp zaczął handlować różnymi umowami - zmniejszy zyski, które zasugerowałbym.

No comments:

Post a Comment